avisdebat

Mere spalteplads til debattørerne

Opfordring til Morten Uhrskov Jensen til indførelse af en ærlig debatpolitik på ‘Set fra højre’

leave a comment »

Nedenstående indlæg har jeg linket til i en kort kommentar til et læserbrev fra Morten Uhrskov Jensen i Jyllands-Posten den 26. januar 2011; Find fem fejl (svar til en kronik fra Peter Skaarup). I det mindste styrer Morten Uhrskov Jensen ikke dette spamfilter.

Her min henvendelse til Morten Uhrskov Jensen:

Morten Uhrskov Jensen

Et godt indlæg fra Morten Uhrskov. Jeg vil dog benytte lejligheden til at forsøge at trænge igennem til Morten Uhrskov omkring ‘moderationspolitiken’ på hans blog ‘Set fra højre‘, hvor så godt som alle mine indlæg bliver stoppet i et spamfilter. Derefter bliver nogle af dem godkendt, nogle med så mange timers forsinkelse, at de reelt er tabt for diskussionen.

I Uhrskovs seneste tråd ‘Ros til Bent Melchior‘ har jeg nu to seriøse indlæg med svar til andre deltagere i debatten, + nogle korte indlæg hvor jeg beder Uhrskov om at se på ‘spamfiltret’.

Det værste er ikke at Uhrskov censurerer indlæg, men at det tilsyneladende foregår på må og få, og uden anviselige grunde, da hverken indholdet i mine posteringer eller frekvensen af dem efter min mening kunne give anledning til beklagelser, og jeg har da heller ikke fået nogen påtaler eller kritik. Dette har stået på længe nu, og for et stykke tid siden oprettede jeg denne blog hvor jeg dokumenterer fremgangsmåden på Set fra højre bloggen, og mine afviste indlæg, den er ikke ajourført med de seneste hændelser, da det på et tidspunkt så ud til at blive bedre; nogle indlæg slap igennem, men det skulle snart blive værre igen. De seneste indlæg har nu været holdt tilbage i to døgn.

Jeg vil hermed opfordre Uhrskov til at indføre en mere reel og mere transparent moderationspolitik, hvor indlæg ikke bare forsvinder uden videre forklaring. Hvis Uhrskov vil spærre indlæg fra min hånd; fint, men lad ham dog åbent stå ved det. En del venstreorienterede debattører hvor i blandt Hr. Kocsis får i det mindste at vide at der er slettet indlæg. Mine forsvinder bare, selv om de er del af en igangværende diskussion med andre debattører.

Ps. Det ville glæde mig at kunne nedlægge denne blog hr. Morten Uhrskov Jensen.

Written by avisdebat

26. januar 2011 hos 08:23

Skriv et svar

