avisdebat

Mere spalteplads til debattørerne

Set fra højre – Morten Uhrskov – Slyngelpolitiken (avisdebat.wordpress.com)

leave a comment »

Danmarks formentligt mest censurplagede blog, Morten Uhrskov Jensens Set fra højre præsenterede Uhrskovs seneste indlæg; Slyngelretten.

Også for lige at tage pulsen på censurlysten i Uhrskoven skrev jeg et par sætninger, når jeg nu for en gangs skyld fik lejlighed til at være en af de første til at kommentere artiklen:

Lige nøjagtigt! Vi ‘administreres’ af grundlovstridige paragraffer. Men hvorfor er der ingen folketingspolitikere som påpeger det?

Og lige så selvfølgelig som amen i kirken fik jeg den kendte besked:

Skrevet: 27. feb 11 kl. 04:01

Kære læser. Din kommentar er blevet stoppet af bloggens automatiske spamfilter. Redaktionen vil vurdere kommentaren hurtigst muligt og offentliggøre den, hvis den i øvrigt overholder JP’s debatregler.

Set fra højre 27 februar 2011 – Morten Uhrskov Jensen: Slyngelretten (avisdebat.wordpress.com)

Konklusion? Jeg kan stadigvæk ikke deltage i debatten på lige vilkår med andre. Læs også om den gang Uhrskov censuredede et indlæg efter for kort tid siden at have meddelt at undertegnede kunne deltage i debatten på lige vilkår med andre. Denne gang fandt Uhrskov det så anbragt at censurere mit næste indlæg på grund af ‘voldsomt sprogbrug’. Jeg havde nemlig brugt vendingen ‘at brække sig’.

Avisdebat 6 februar 2011: Morten Uhrskov Jensen: Hvad er der i vente i Egypten?

Written by avisdebat

27. februar 2011 hos 04:27

Skriv et svar

